Kraj

Nestle już promuje swoje lodowe marki

Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.

W kwietniu ruszyła loteria “DoLoduj się z Nestle Ice Cream!” (Nestle Polska). Do zakupu zachęcają nagrody w postaci smartfonów Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci.

W loterii biorą udział wszystkie lody marek Nestle: KitKat, Princessa, Lion, Movenpick, Macao, Cortina, Nestea Tube, Pirulo Banan, Hello Kitty, Gibek, Kwaśniak, Kaktus, Nesquik, Manhattan, La Cremeria, Nestle Cream, Sztywniak, Jojo, Maxi Bon, Big Sandwich, Extreme, Nestea Peach, Beach Cola, Nestle Śmietankowe.

Promocja będzie wspierana w głównych stacjach telewizyjnych, prasie handlowej i w internecie na stronie www.lody.nestle.pl, www.facebook.com, www.youtube.com i innych popularnych portalach. Koncepcję loterii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, odpowiedzialna również za przygotowanie kampanii telewizyjnej i strony internetowej. Reklamę wyprodukowało studio filmowe Graffiti Film. Za kampanię prasową, internetową oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. W sklepach loterii będą towarzyszyły materiały POS, które przygotowała agencja 3M Projekt.