M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Puszka Hoop Coli odróżnia się od konkurentów

Beata Goczał | 5 kwietnia 2012, 06:00

Nowe opakowanie ma być narzędziem wizerunkowym i promocyjnym.

Hoop Polska wprowadził na rynek napój Hoop Cola w puszce o pojemności 250 ml. Jak twierdzi marketer, to pierwszy produkt typu cola w takim opakowaniu. W przeciwieństwie do Coca-Coli czy Pepsi puszka Hoop Coli jest smuklejsza i bardziej przypomina opakowania typowe dotychczas dla kategorii napojów energetycznych.

Markę na sklepowej półce ma dodatkowo wyróżniać wyrazisty symbol charakterystyczny dla Hoop Coli, czyli  "OO".

Dotychczas Hoop Cola sprzedawana była w opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5, 1, 1,5 i 2 l.

- Wprowadzenie puszki do sprzedaży jest naturalną konsekwencją wnikliwej obserwacji trendów na polskim rynku, a te wyraźnie wskazują na napoje impulsowe - mówi Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. - Nie bez znaczenia jest też to, że  taka puszka zdecydowanie odróżni Hoop Colę od jej konkurentów - dodaje.

   - Nie traktujemy tego wdrożenia jako czynnika generującego wzrost sprzedaży, bardziej jako narzędzie wizerunkowe, a także samplingowe czy promocyjne - mówi Edyta Bach, PR manager Hoop Polska.

Hoop Cola ma w rynku napojów typu cola 8,2 proc. udziałów ilościowych (Hoop za Nielsenem, luty 2012) oraz 4,6 proc. udziałów ilościowych w kategorii napojów gazowanych. 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,