M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Proama sprzedała 20 tys. polis w ciągu miesiąca

Maciej Burlikowski | 5 kwietnia 2012, 06:00

Ubezpieczyciel twierdzi, że jest na dobrej drodze, by do końca roku sprzedać ich 100 tys. W międzyczasie chce się sprzedać sam.

Proama, polski oddział francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama, od początku działalności, czyli od 29 lutego, sprzedał 20 tys. polis.

- To znacznie lepiej niż zakładane prognozy - komentuje Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proama. - Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis - dodaje.

Jak wskazuje szef sprzedaży Proamy, w Polsce 60 proc. rynku stanowią ubezpieczenia komunikacyjne i dlatego firma od nich zaczęła. W ofercie ma pakiety OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Proama chce się wyróżnić na rynku, proponując klientom osobistego doradcę, którego ubezpieczony zna z imienia i nazwiska, oraz zniżkę typu bonus-malus w wysokości 70 proc. dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.

Przypomnijmy, że w połowie marca Francuzi z Groupamy ogłosili, iż w związku z zagrożeniem płynności ze względu na zaangażowania m.in. w greckie obligacje zamierzają sprzedać właśnie uruchomione przedsięwzięcie w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , ,