Zagranica

Havas przejmuje Ignition

Havas Media przejął agencję Ignition - amerykańskiego lidera w zakresie experiential marketingu.

Havas Media ogłosiła dalsze inwestycje w swoją agencję Havas Sports Entertainment i zaanonsowała przejęcie Ignition – amerykańskiego lidera rynku experiential marketingu.

Operacja jest rezultatem nowej strategii Havas Sports & Entertainment. Zakłada ona powiększenie i optymalizację oferty w kontekście nadchodzących igrzysk olimpijskich w Londynie, igrzysk paraolimpijskich 2012, a także mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii 2014.

Igintion dołączy do rodziny agencji Havas Sports & Entertainment oraz do Cake Group.

Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie niestandardowych kampanii na rynkach międzynarodowych i lokalnych. Połączenie sił podniesie możliwości zaangażowania Havas Sports & Entertainment na rynku amerykańskim, gdzie znajduje się centrala Ignition.

Działalność Ignition na polu kampanii eventowych oraz pozycja lidera w zrównoważonym experiential marketingu znakomicie uzupełnia obecną ofertę Havas Sports & Entertainment. Koncentruje się ona wokół branded content, sponsoringu, social mediów, konsultingu, PR, brand experience oraz badań i ekspertyz.

Obok synergii płynącej z wzajemnego doświadczenia równie istotna w tym mariażu jest baza klientów dodana przez Ignition. Należą do niej takie marki, jak: American Express, BP, Delta Air Lines, ESPN, Kia, United Nations Foundation, Victoria’s Secret oraz Coca-Cola Company. Część z nich (BP, Kia czy Coca-Cola) to marki znajdujące się już w portfolio m.in. polskiego oddziału HSE.