Kraj

Rainbow Tours z kampanią promocyjną

Za kreację projektów odpowiada agencja Fat Baby.

Rainbow Tours z kampanią promocyjną
Rainbow Tours rozpoczął nową kampanię pod nazwą “Kolorowe tygodnie”. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z barwami danego kierunku. Na wybrane wczasy i wycieczki objazdowe obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 23 proc.

– Ze względu na bardzo duże zainteresowanie promocją w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na jej kontynuację również w tym sezonie. Liczymy, tak jak w roku ubiegłym, na zaangażowanie naszych salonów własnych, które dodatkowo w oryginalny sposób dekorowały swoje biura, odpowiednio do kolorystyki danego kraju – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Kolory, które będą obowiązywały w tym roku, to: żółty dla krajów afrykańskich, zielony dla Włoch, czerwony dla Hiszpanii oraz niebieski dla Grecji. Kampania potrwa do 11 maja 2012 roku. Sieć sprzedaży dodatkowo została wyposażona w plakaty dopasowane tematycznie do każdego z tygodni.

“Kolorowe tygodnie” to kolejny z projektów marketingowych touroperatora. Marzec oraz początek kwietnia upłynęły pod znakiem “Watrakcji” oraz “2 w 1”. W pierwszej z nich do wybranych wycieczek objazdowych i wczasów klienci otrzymywali voucher o wartości od 20 do 40 dol. na bilety wstępów do zwiedzanych obiektów lub na wycieczki fakultatywne gratis. Promocją objęto prawie 40 programów objazdowych oraz 12 kierunków wypoczynkowych. Pod nazwą następnego projektu “2 w 1” kryje się siedem dni zwiedzania i dodatkowy tydzień na uzupełnienie opalenizny. W tej akcji touroperator postanowił wypromować czarterowe programy objazdowo-pobytowe.

Za kreację każdej z tych trzech promocji odpowiada agencja Fat Baby.