M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank BPH reklamuje konta

Maciej Burlikowski | 13 kwietnia 2012, 06:00

W ramach promocji za ich otwarcie płaci premie 100, 200 lub 300 zł.

Bank BPH kontynuuje swoją platformę komunikacyjną "Fakty” - właśnie rusza nowa kampania reklamowa promująca rachunki osobiste o nazwach Konto Kapitalne i Konto Maksymalne. Pierwsze z nich kosztuje 9,99 zł, a drugie - 14,99 zł miesięcznie.

Bank przekonuje, że co prawda banki oferują konta za 0 zł, ale tak naprawdę pobierają opłaty przynajmniej za część usług, BPH oferuje zaś już bez dodatkowych opłat wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w kraju, kartę do konta, polecenia zapłaty (np. za gaz, energię elektryczną, telefon) oraz realizację zleceń stałych (np. opłaty za internet, czynsz, telewizję kablową).

- Nasze konta zostały stworzone w odpowiedzi na głos klientów, że część kont za 0 zł może w rzeczywistości kosztować nawet kilkanaście złotych miesięcznie z powodu konieczności ponoszenia dodatkowych opłat za transakcje. Dlatego my oferujemy konta, w których klient ma koszty pod kontrolą - płaci jedną, miesięczną opłatę za prowadzenie, ale nie ponosi dodatkowych kosztów za większość popularnych transakcji, co jasno komunikujemy - przekonuje Krzysztof Łopatek, dyrektor departamentu produktów transakcyjnych w Banku BPH.

Dodatkowo klienci, którzy od 12 kwietnia do 12 lipca br. otworzą w banku nowe konta, dostaną od niego jednorazową premię. Jej wysokość zależy od zadeklarowanych miesięcznych wpływów. Za wpłaty w wysokości od 600 do 2499 zł klient może liczyć na 100 zł premii, za wpływy 2500-7499 zł dostanie 200 zł, a powyżej 7,5 tys. zł - 300 zł.
 
Kampania reklamowa obejmie telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja Team One (oddział Saatchi & Saatchi), planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starlink. W dzisiejszym serwisie MMP24 piszemy też o przetargu mediowym rozpoczętym przez bank, w którym udział biorą trzy agencje mediowe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,