Kraj

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Marek Kisz, dotychczasowy dyrektor marketingu i sprzedaży Fiat Auto Poland, awansował w europejskich strukturach włoskiego koncernu. Objął stanowisko general managera Czech Republic i general managera Slovak Republic w Fiat ČR spol. s.r.o.

Marek Kisz jako dyrektor marketingu i sprzedaży odpowiadał za marketing i sprzedaż marek Fiat i Abarth.

Na stanowisku dyrektora marketingu polskiego oddziału Fiata jest obecnie wakat. Funkcję dyrektora sprzedaży marek Fiat i Abarth pełni natomiast Leszek Sukiennik, który jednocześnie jest country managerem Alfa Romeo. Marketingiem marek Lancia i Jeep zajmuje się Sławomir Szałkowski.

Marek Kisz z koncernem Fiata związany jest od kilku lat. W latach 2006-2010 był dyrektorem marketingu Fiat Auto Poland. W lutym 2010 r. objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży.