Kraj

Hoop Cola w kampanii nawiązuje do motywów piłkarskich

Marka będzie namawiać do wspólnego kibicowania.

Dzisiaj rusza najnowsza kampania reklamowa marki napojów Hoop Cola. Działania pod hasłem “Kibic mały” obejmować będą telewizję i internet.

Tym razem Hoop Cola w swoisty sposób przekomarza się z charakterem polskich kibiców, przechwalających się, zawadiackich i pysznych. W spotach nowej kampanii namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej dobrej zabawy.

Kampania potrwa do końca maja. Składa się z trzech spotów. Będą one emitowane w stacjach: TVN, TVN24, Polsat, kanałach tematycznych oraz w internecie.

Za kreację i działania interaktywne odpowiada agencja Brain. Zakupem i planowaniem telewizji zajął się dom mediowy MPG, a media do kampanii w internecie zaplanował i kupił Performance Media.

Hoop Cola w rynku napojów gazowanych typu cola konkuruje głównie z Coca-Colą (Coca-Cola Poland Services) oraz Pepsi (PepsiCo General Bottlers). Pierwsza z nich już od dłuższego czasu prowadzi komunikację nawiązującą do Euro 2012, jako sponsor mistrzostw Europy w piłce nożnej. Pepsi z kolei rusza z kampanią reklamową jutro – wspólną dla Pepsi i Lay’s, z udziałem Wojciecha Szczęsnego, bramkarza polskiej reprezentacji i Arsenalu Londyn (pisaliśmy o tym w MMP24 z 13 kwietnia br.).