Kraj

Młodzieżowy wizerunek Warsa, Sawy i Juniora

Rusza druga odsłona kampanii.

Na początku kwietnia rozpoczęła się druga odsłona kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Występują w niej modelki amatorki wyłonione podczas castingu w Facebooku. Kampania z przewrotnym hasłem: “Grzeczne dziewczynki siedzą w domach”, podkreśla młodzieżowy i miejski charakter Domów Towarowych, w których swoje sklepy mają najbardziej popularne odzieżowe marki sieciowe na świecie.

Do produkcji kampanii został zaangażowany fotograf Jacek Kołodziejski. Sesja zdjęciowa kampanii odbyła się w Marks & Spencer w DT Wars Sawa Junior, gdzie twórcy mieli do dyspozycji powierzchnię największego salonu tej sieci w regionie.

Druga odsłona kampanii zostanie wykorzystana na nośnikach w wagonach i na stacjach metra oraz na elewacji DT Wars Sawa Junior. Trzecią odsłonę będzie można zobaczyć w dużym formacie jesienią 2012 r.

Twórcą kampanii jest agencja Grey Group. Nadzorem zajmowała się agencja Cohn & Wolfe.