M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Porankowcy Radia Zet w wizerunkowej kampanii rozgłośni

Beata Goczał | 17 kwietnia 2012, 06:00

Stacja, która odnotowała najsłabsze w swojej historii wyniki słuchalności, zadba o wizerunek.

Pod hasłem "Radio Zet – Tak, słucham!” ruszyła kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet). 

W reklamach biorą udział prowadzący poranek "Dzień dobry bardzo” – Marzena Chełminiak, Marcin Sońta oraz Marek Starybrat.

Kampania obejmie główne i tematyczne stacje telewizyjne, portale internetowe, nośniki outdoorowe w największych polskich miastach, tygodniki opinii, dzienniki i prasę lifestyle'ową, a także antenę Radia Zet i stronę www.radiozet.pl. Wykorzystano w niej również kody QR. Multimedialna kampania będzie miała antenową kontynuację w programie "Dzień dobry bardzo”.

Koncepcja kreatywno-strategiczna została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Brain i ADHD Warsaw. Spoty reżyserował Marcin Serafin. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group. Przygotowano dwie wersje spotów telewizyjnych.

Eurozet chce prawdopodobnie kampanią Radia Zet przyciągnąć nowych słuchaczy do rozgłośni. W ostatniej fali badania słuchalności radia Radio Track (MB SMG/KRC) za I kwartał br. stacja miała najgorsze w swojej historii wyniki słuchalności. Udział rozgłośni w rynku ogólnopolskim wyniósł 14,9 proc.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,