M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Soraya realizuje wspólną promocję z kanałami Fox

Joanna Dziwisińska | 17 kwietnia 2012, 06:00

Firma kosmetyczna ruszyła z konkursem konsumenckim dla marki Men Adventure i kampanią telewizyjną na kanałach z portfolio Fox International Channels Poland.

Cederroth Polska, właściciel marki Soraya, rozpoczyna konkurs konsumencki dla linii produktów Men Adventure. Jednocześnie towarzyszy jej kampania telewizyjna na kanałach z portfolio Fox International Channels Poland.

Akcja jest wspólnym projektem Cederroth, Atmediów i Foksa.


Konkurs na najlepsze hasła reklamujące Men Adventure promowany jest na National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Fox oraz Fox Life. Poza tradycyjnym spotem konkursowym emitowanym w blokach reklamowych Men Adventure korzysta też z tzw. part-screen advertising, czyli grafik nałożonych na materiały promujące programy stacji. Marka męskich kosmetyków Soraya odsyła w nich na konkursową stronę internetową i zachęca do zakupu produktów, na których znajdują się specjalne etykiety, utrzymane w kolorystyce kanału, z informacją o konkursie.
National Geographic Channel udostępnił licencję na wykorzystanie logotypu w ramach wspólnej promocji konsumenckiej. Logo stacji pojawi się też na materiałach POS wspierających akcję. Dodatkowo National Geographic Channel prowadzi także niestandardowe działania łączące markę Men Adventure z programami skierowanymi do męskiej widowni kanału. W ramach partnerstwa marek National Geographic Channel przygotował specjalny spot, w którym do oglądania wybranych programów na kanale zaprasza marka Men Adventure.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,