Kraj

Blue Media promuje szybkie przelewy [wideo]

Kampania skierowana jest do aktywnych internautów i osób płacących rachunki w ostatniej chwili.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5Vvja9VCqAQ%26feature%3Dplayer_profilepage%22%7D
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Blue Media. Promuje ona szybkie przelewy bankowe BlueCash (online). Grupą docelową są aktywni internauci przesyłający pieniądze w gronie znajomych, osoby dokonujące pilnych zakupów w sklepach internetowych czy opłacające swoje rachunki “na ostatnią chwilę”.

Kampania obejmuje emisję spotów telewizyjnych (trzy wersje). Dodatkowo działania prowadzone są w mediach miejskich, czyli w autobusach i metrze. Umieszczono tam materiały reklamowe z hasłem “BlueCash – zanim dojedziesz, twój przelew będzie na miejscu”. Zaplanowano również działania reklamowe w internecie.

Za kreację odpowiada agencja Fat Baby. Strategię medialną opracował dom mediowy Brand Value. Za zakup mediów w mediach miejskich odpowiada firma In a Good Company. Przy realizacji reklam telewizyjnych agencja Fat Baby współpracowała ze studiami filmowymi Papaya Films i Lunapark.