Kraj

Nissan Poland przeprowadzi kampanię Micry

Nissan Poland przeprowadzi w maju i czerwcu kampanię reklamową modelu Micra. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, media zaplanował i...

Nissan Poland przeprowadzi w maju i czerwcu kampanię reklamową modelu Micra. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, media zaplanował i zakupił Optimum Media OMD. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie miała miejsce w prasie, w tytułach takich jak: “Twój Styl”, “Wysokie Obcasy”, “Gala”, “Viva”, “Glamour”, “Elle”, “Uroda”, “Shape”, “Avanti” i “Pani”. Micra jest przeznaczona dla niezależnych, aktywnych i młodych kobiet. Ma być odzwierciedleniem ich stylu, osobowości, sposobu bycia, niekonwencjonalnego sposobu myślenia, silnego charakteru oraz indywidualizmu. Po stronie agencji za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Filip Gębski (art director), Kamilla Komaiszko (copywriter) oraz Marcin Mroszczak i Peter Russel (dyr. kreatywni). Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. W 2003 r. Nissan Poland sprzedał 9584 samochody – rok wcześniej było to 7229 sztuk (źródło: Samar). Wydatki reklamowe koncernu w 2003 r. wyniosły 22,4 mln zł. (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)