M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Beata Goczał | 19 kwietnia 2012, 06:00

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Waldemar Zegar objął stanowisko dyrektora ds. marketingu konsumenckiego i handlowego w firmie tytoniowej Imperial Tobacco Polska (właściciel takich marek, jak: Davidoff, West, Route 66, Mocne, Paramount oraz R1). Zastąpił Martina Chromy’ego, który pod koniec ubiegłego roku został awansowany w strukturach grupy Imperial Tobacco.

Waldemar Zegar będzie odpowiadał zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Waldemar Zegar doświadczenie zdobywał na stanowiskach związanych z marketingiem, sprzedażą i trade marketingiem, w takich firmach jak m.in. Browar Okocim i GP Batteries. Najdłużej pracował w Scandinavian Tobacco na stanowisku szefa działu trade marketingu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,