Kraj

Kler promuje mediolańską kolekcję mebli

Producent mebli rozpoczął kampanię reklamową specjalnej kolekcji mebli.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgBuXXBsawpM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

Kler rozpoczął kampanię reklamową nowej kolekcji mebli, którą zaprezentowano na mediolańskiej wystawie wyposażenia wnętrz  Salone Internazionale del Mobile 2012. Do końca kwietnia w kanałach tematycznych TVN, Polsatu, TVP, Discovery oraz Atmediów emitowany jest 30-sekundowy spot promujący tę kolekcję. Kreację reklamy przygotowała agencja Rozgłośnia. Media zaplanował i kupił dom mediowy Star Media. Wartość budżetu kampanii nie została podana.