M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamis rusza z silną kampanią [wideo]

Beata Goczał | 20 kwietnia 2012, 06:00

Jej celem jest umocnienie wizerunku marki.

Ruszyła silna kampania telewizyjna marki przypraw Kamis. Potrwa do końca maja br. Nowy spot reklamowy podkreśla walory marki Kamis – przede wszystkim troskę o najwyższą jakość przypraw.

Spot reklamowy prezentowany jest we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, w tym w: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, TV4, TVN Siedem, Canal+, Discovery, Kuchnia.tv.

Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki Kamis jako lidera jakościowego i marki bliskiej konsumentom.

W reklamie w otoczeniu aromatycznych przypraw i soczystych barw powraca bohater – podróżnik, który stał się już ikoną. Produkty prezentowane są w otoczeniu rodziny, by przybliżyć markę konsumentom.

Kampania telewizyjna umożliwia dotarcie do grupy docelowej, którą stanowią kobiety w wieku 20-55 lat, mieszkanki miast, osoby wymagające, ceniące marki, które są dla nich gwarantem jakości.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Głównym konkurentem Kamisu w segmencie przypraw (zarówno przypraw jednorodnych, jak i mieszanek przyprawowych) jest Prymat. Kamis w ub.r. zainwestował w reklamy TV 9,68 mln zł, zaś jego konkurent 6,96 mln zł (Nielsen Audience Measurement). Obecna kampania jest pierwszą tegoroczną aktywnością Kamisu. Według danych Nielsena w pierwszych trzech miesiącach br. marka ta nie była aktywna reklamowo. Prymat zaś wydał w tym czasie na reklamę 1,21 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,