Kraj

Colgate-Palmolive w kinach Cinema City

Colgate-Palmolive rozpoczął akcję z zakresu aromamarketingu w kinach Cinema City.

We wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania Colgate-Palmolive. Akcja obejmuje emisję 30-sekundowego spotu przed filmami kobiecymi. Dodatkowo w 30 wybranych lokalizacjach kampania poszerzona jest o niestandardowe działania off-screen wykorzystujące m.in. aromamarketing. Koncepcję kampanii opracował dom mediowy MEC. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Panie odwiedzające Cinema City w pierwszej kolejności przy zakupie biletu zetkną się
z samplingiem saszetek zawierających próbkę żelu pod prysznic Palmolive Ayurituel. Następnie kilka kroków dalej widzowie przejdą przez dużą, imitującą wejście do indyjskiej świątyni bramę z napisem “Odkryj swoją świątynię piękna”. Oprócz tego zapoznają się z produktem jeszcze bliżej poprzez zapach unoszący się w powietrzu dzięki specjalnym aromastandom. Hole wypełnione będą zapachem identycznym jak ten z najnowszej linii produktów Palmolive. Palmolive Ayurituel to nowa linia żeli pod prysznic, mydeł w płynie oraz płynów do kąpieli zainspirowana tradycjami indyjskiej filozofii ajurwedy. Dostępne są w zapachach Energy, Joyous i Tranquility.