Kraj

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu
PKN Orlen z myślą o kibicach piłki nożnej i mistrzostwami Euro 2012 realizuje dwa projekty marketingowe nawiązujące do zbliżającego się Euro 2012 – “Przyjmij piłkę!” i “Welcome fans”. Podczas mistrzostw klienci Orlenu będą mogli m.in. skorzystać z atrakcyjnych finansowo form płatności w walutach obcych, a nowe miejsca obsługi podróżnych przy głównym szlaku komunikacyjnym z Europy Zachodniej mają zapewnić podróżującym fanom futbolu odpoczynek.

Akcja “Przyjmij piłkę!” wystartowała w miniony piątek. Promuje ją aktor Tomasz Karolak m.in. w reklamach telewizyjnych. Na potrzeby akcji uruchomiono specjalny serwis www.przyjmijpilke.pl

W ramach tego projektu wszyscy klienci ponad tysiąca stu stacji paliw pod marką Orlen w całej Polsce będą mogli stać się posiadaczami piłek nożnych Puma oraz unikatowych piłek kolekcjonerskich przygotowanych na wyłączność koncernu. Ponadto dla ułatwienia zmotoryzowanym fanom zakupu wyposażenia kibica w głównych obiektach sieci Orlen w całym kraju pojawi się specjalna oferta akcesoriów w biało-czerwonych barwach.

Rozpoczęta akcja promocyjna jest narzędziem marketingowym aktywizującym klientów stacji paliw w okresie wiosenno-letnim. Ma na celu zwiększenie sprzedaży paliw i produktów pozapaliwowych. Jak wyjaśnia biuro prasowe Orlenu, zbliżający się okres letnich wyjazdów oraz największa w tym roku impreza sportowa sprzyjają wdrażaniu tego typu projektów. – Dzięki promocji “Przyjmij piłkę” mamy szansę budować pozytywne, oparte na sportowych emocjach i zabawie relacje z naszymi klientami niezależnie od ich wieku – mówi Arkadiusz Ciesielski z biura prasowego Orlenu. W tym celu przygotowano komunikację akcji promocyjnej, wykorzystując tradycyjne media, jak również media społecznościowe, direct marketing, SMS.
Twarzą kampanii wspierającej akcję jest Tomasz Karolak. Koncern liczy, że wykorzystanie go jako ambasadora akcji – dzięki jego popularności – zapewni zauważalność kampanii, a w konsekwencji wzrost zainteresowania samą promocją konsumencką. Kampania autorstwa agencji Just (kreacja) i PanMedia Western (media) obejmuje telewizję, radio, prasę, outdoor, internet oraz elementy mobile i direct marketingu. Kampania potrwa do 1 lipca br.
Zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej stały się również okazją do przeprowadzenia po raz pierwszy w historii Grupy Orlen akcji integrującej klientów dokonujących zakupów na stacjach koncernu działających pod różnymi markami – projekt “Welcome fans” rusza w połowie maja. W ramach tej akcji klienci dokonujący zakupów paliwa na czeskich stacjach Benzina i niemieckich Star otrzymają specjalne kupony z nagrodami, które będą mogli zrealizować na 150 wybranych stacjach Orlen i Bliska w Polsce, oznakowanych hasłem akcji “Welcome Fans”.  Ważnym elementem akcji będzie wprowadzona na czas Euro 2012 nowa usługa, która umożliwi wybór waluty transakcji podczas płacenia międzynarodowymi kartami Visa i MasterCard.