Kraj

Promocyjni.pl ruszają z pierwszym etapem kampanii

Niedawno uruchomiony serwis po raz pierwszy zostanie wsparty kampanią reklamową. Jej łączna wartość w br. to 2,4 mln zł.

Promocyjni.pl ruszają z pierwszym etapem kampanii
Grupa Interia.pl rusza z kampanią reklamową uruchomionego w kwietniu br. serwisu Promocyjni.pl. Będzie to pierwsza kampania tego projektu. Działania promocyjne obejmują internet, radio, prasę oraz kino. Motywem przewodnim wszystkich zaplanowanych na ten rok działań będą perypetie Rodziny Promocyjnych. Kwietniowo-majowa kampania reklamowa serwisu Promocyjni.pl stanowi część całorocznej kampanii, której łączna wartość wyniesie blisko 2,4 mln zł. Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Crazy Little Thing należąca do Pride & Glory Interactive. Kampanię zaplanował i zakupił we własnym zakresie dział marketingu & PR Interia.pl. Promocyjni.pl to platforma agregująca ofertę kilkuset sieci handlowych w całym kraju oraz informacje na temat bieżących promocji, rabatów i cenowych okazji organizowanych w poszczególnych sklepach.