Kraj

Lemon Sky wchłania MAT

Zespół agencji MAT przechodzi do Lemon Sky, a marka znika z rynku.

Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i doświadczenie w obszarze BTL. Do klientów MAT należą takie marki, jak Honda, Unilever, Samsung. Po połączeniu marka MAT zniknie z rynku i będzie pracować pod szyldem Lemon Sky.

Po przejęciu agencji MAT zespół Lemon Sky powiększy się o siedem osób, co oznacza, że agencja będzie obecnie liczyła ponad 80 osób. Do zespołu dołączy m.in. Sławek Matul, Sylwia Bernatek oraz Radek Smorga.

MAT w Grupie ADV znalazł się na początku 2010 roku, kiedy to za 600 tys. zł Grupa kupiła 80 proc. udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT.