M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Martin & Jacob tworzy nową firmę Digitalagrar

Serwis Dzienny | 28 kwietnia 2004, 00:00

Agencja marketingu agrarnego Martin & Jacob tworzy nowy podmiot Digitalagrar. Ten wyodrębniony dział rozpocznie funkcjonowanie od czerwca br. Obecnie trwają...

Agencja marketingu agrarnego Martin & Jacob tworzy nowy podmiot Digitalagrar. Ten wyodrębniony dział rozpocznie funkcjonowanie od czerwca br. Obecnie trwają prace związane z formalnym powołaniem nowej firmy. Szefem Digitalagrar zostanie Paweł Musiał, dotychczas wiceprezes oraz dyr. strategiczny agencji Martin & Jacob. "Digitalagrar jest odpowiedzią na zmieniające się tendencje w komunikacji z wielkotowarowymi gospodarstwami rolnymi. Jako niezależny podmiot Digitalagrar będzie mógł szybciej i efektywniej reagować na dynamikę zmian w polskim rynku rolnym" - powiedział Paweł Musiał. Firma będzie odpowiedzialna za wdrożenie i strategiczny rozwój nowej platformy BtoB adresowanej do wielkotowarowych producentów rolnych. Zajmie się również rozwijaniem działań IT w agencji Martin & Jacob. Jeszcze wcześniej, od maja br., Martin & Jacob rozpocznie w Berlinie współpracę z koordynatorem odpowiedzialnym za relacje z niemieckim klientem oraz za nawiązanie nowych kontaktów biznesowych w ramach uruchamianych nowych projektów badawczych: AgriMonitroing+50ha i AgriStatistics. "Decyzja ma charakter strategiczny, bowiem polski rynek rolny w perspektywie najbliższych 3 lat stanie się bardzo atrakcyjnym gruntem dla wielu inwestycji zagranicznych i krajowych" - uważa Marcin Chrobot, kierujący agencją. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , ,