Kraj

Podravka wspiera Vegetę w social mediach

Kampanię poprzedziła akcja teaserowa na fan page'u marki.

Podravka, właściciel marki Vegeta, stworzyła w internecie miejsce dla miłośników gotowania. Przez ostatnie trzy tygodnie za pośrednictwem nowego fan page’a marki (www.facebook.com/sekretymojejkuchni) trwało zbieranie kulinarnych przepisów. Ta akcja teaserowa poprzedziła rozpoczynającą się właśnie kampanię marki “Sekrety Vegety, sekrety kobiety”.

Kampania realizowana jest w internecie i social mediach w oparciu na niestandardowych formach reklamy. Przez kolejne tygodnie na najczęściej odwiedzanych stronach internetowych skierowanych głównie do kobiet pojawią się bannery ze znanym kucharzem Vegety. Kryją one pod sobą punkty.

Ponadto użytkownicy zalogowani na stronie sekrety.vegeta.pl lub na fan page’u marki w Facebooku nagradzani będą punktami również za zakup produktów Vegeta, dodawanie przepisów do bazy czy zaproszenie znajomych.

Rekordziści, którzy w ciągu tygodnia uzbierają największą liczbę punktów, otrzymają nagrody kulinarne – między innymi blendery Kitchen Aid, bony podarunkowe do sklepu z artykułami kuchennymi Duka oraz kupony na kurs gotowania w szkole Kurta Schellera.

Autorem koncepcji jest Walk Creative, a jej internetową odsłonę przygotował Walk Social Media. Za zakup mediów odpowiada Starcom.