M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Podravka z promocją konsumencką

Magdalena Lipińska | 27 kwietnia 2012, 06:00

Marketer zachęca do zabrania Podravki na grilla.

Tuż przed majówką Podravka zachęca do zabrania  produktów tej marki na spotkania przy grillu.

Podravka rozpoczęła nowy konkurs dla
członków Klubu Słonecznego Pomidora, który ruszył 26 kwietnia.

Mechanizm konkursu polega na wysłaniu zdjęcia ze spotkania przy grillu razem z produktami Podravka.
Autorzy pięciu najbardziej oryginalnych fotografii
zostaną nagrodzeni grillem elektrycznym, kolejnych dziesięciu laureatów otrzyma zestawy do grillowania.
 
Zdjęcia można przesyłać do 4 czerwca br.
 
Marketer zachęca też klientów do zagrania w grę, w której gracz wciela się w rolę szefa kuchni. Gra również dostępna jest we wspomnianym Klubie. Jest to program punktowy, dzięki któremu można wymieniać punkty na nagrody.
 
Mechanizm konkursu oraz kreację przygotowała agencja Graf, która współpracuje z Podravka Polska już kilka lat. Agencja Graf stworzyła również Klub Słonecznego Pomidora. 
 
Konkurs promowany jest w internecie za pośrednictwem strony pomidorypodravka.pl. Wysyłany jest również mailing do wszystkich członków Klubu.

Czytaj więcej na temat: ,