Kraj

IKEA urządziła domy blogerów

Blogerzy tym samym stali się ambasadorami marki. Potencjał zasięgowy kampanii w samej blogosferze to ponad 220 tys. użytkowników.

Dwudziestu ośmiu najbardziej aktywnych blogerów z kategorii design wnętrz/moda/kuchnia zaaranżowało swoje domy z nową kolekcją IKEA PS na długo przed premierą kolekcji w sklepach. Kampania skutkowała interakcją z marką, a blogerzy stali się ambasadorami kolekcji.

W myśl hasła IKEA PS “Dizajn wzbogaca każde wnętrze” blogerzy stworzyli i opublikowali na swoich stronach 74 różne aranżacje z wybranym meblem (jednym z trzech stolików lub lampą). Opisywali również interpretacje hasła kolekcji. Bloger, którego interpretacja hasła najbardziej spodobała się Ikei, wygrał wyjazd do Mediolanu na Światowe Targi Designu.

Pod notkami dedykowanymi kolekcji pojawiło się w sumie 1,4 tys. komentarzy czytelników na jej temat. Potencjał zasięgowy kampanii w samej blogosferze to ponad 220 tys. użytkowników.

Czytelnicy wybrali zdjęcia najciekawszych aranżacji blogerów, a 13 z nich IKEA pokazała na przedpremierowej wystawie promującej kolekcję. Zdjęcia blogerów pojawią się również w aplikacji Ikei w Facebooku.

Wystawę zdjęć oraz produkty z kolekcji można oglądać w Cafe Śródmiejska w Warszawie do 7 maja br.

Akcję z blogerami IKEA przeprowadziła wspólnie z agencją Heureka. Wystawa fotografii została stworzona przez K2.