Kraj

Ziołopex wspiera markę Appetita reklamą na billboardach

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań...

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań reklamowych związanych z tą marką. W połowie kwietnia br. zakończyła się 6-tygodniowa kampania telewizyjna, którą od strony strategii i kreacji przygotowała agencja Capitol. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BrandConnection. Te same agencje pracowały nad kampanią outdoorową. Budżet działań nie został ujawniony. Ogólnopolska kampania na nośnikach zewnętrznych m.in. firm AMS i Ströer obejmuje swoim zasięgiem miasta powyżej 80 tys. mieszkańców, w tym: Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i wybrane miasta Śląska. Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-55 lat. Celem kampanii jest wzmocnienie przekazu telewizyjnego i wsparcie sprzedaży produktu. Strategia całości kampanii reklamowej zakłada zbudowanie wizerunku nowego produktu oraz umocnienie pozycji marki Appetita w segmencie niedrogich przypraw. W komunikacji podkreślane są cechy produktu – VPS – tzw. system zachowania witamin. Marka Appetita była repozycjonowana w połowie ub.r. Na kampanię z tym związaną firma Ziołopex wydała ok. 4 mln zł. W swoim segmencie marka Appetita najsilniej konkuruje z brandem Prymat. (PM)