Kraj

Jarosław Matuszewski został dyr. marketingu czasopism Agory

Jarosław Matuszewski, dotychczasowy szef marketingu "Gazety Wyborczej" (Agora SA), został dyr. marketingu czasopism Agory. Od ponad pół roku stanowisko to...

Jarosław Matuszewski, dotychczasowy szef marketingu “Gazety Wyborczej” (Agora SA), został dyr. marketingu czasopism Agory. Od ponad pół roku stanowisko to nie było obsadzone. Poprzednio, do września ub.r. 2003 r., zajmowała je Beata Lewandowska-Kaftan, która rozstała się z Agorą. Zakres zadań, którymi zajmował się w “Wyborczej” Jarosław Matuszewski, został rozdzielony między istniejące w dzienniku osoby i działy, tj. kierownika i dział promocji, dział badań i analiz, dział kolportażu. Według Marka Jackiewicza, szefa pionu czasopism Agory SA, powołanie Jarosława Matuszewskiego na stanowisko dyr. marketingu czasopism, który ma za sobą wieloletnią pracę dla “Gazety Wyborczej”, oznacza możliwość ściślejszej współpracy między wydawnictwami Agory. Jarosław Matuszewski był dyr. marketingu “Wyborczej” przez ostatnie trzy lata, wcześniej kierował zespołem promocji. Z Agorą związany jest od 1995 r. Zastępcą dyr. marketingu czasopism Agory jest, bez zmian, Anna Wieczorek. (KP)