Kraj

Magda Gessler poleca Ulgix

Restauratorka promuje suplement diety z portfolio Hasco-Lek.

Magda Gessler poleca Ulgix

Ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy na zlecenie PPF Hasco-Lek SA – producenta marki Ulgix. Twarzą kampanii została Magda Gessler – restauratorka i gwiazda telewizyjna.

Do zadań IRR należało stworzenie strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej dla marki Ulgix. W kampanii wykorzystano mechanizmy komunikacyjne, których celem było zbudowanie zaufania do marki poprzez jej ekspercki charakter. Kampania promuje preparat Ulgix Trawienie, odnosząc się do wartości takich jak nowoczesność, naturalny charakter oraz skuteczność działania.

– Wizerunek Magdy Gessler idealnie wpisuje się w profil behawioralny grupy docelowej produktu. Jest restauratorką – ma dużą wiedzę na temat żywności i przygotowywania potraw oraz preferuje zdrową kuchnię opartą o naturalne składniki. Odwiedza także setki restauracji serwujących najrozmaitsze potrawy, które czasem po 40. roku życia są wyzwaniem – mówi Bartosz Konopka, strategic director Instytutu Rozwoju Reklamy.

Spot telewizyjny wyprodukowany został przez krakowski dom produkcyjny Film Polska Shots. IRR zaprojektował key visuale oraz stronę internetową www.ulgix.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.