Kraj

HP w kampanii podkreśla jakość dźwięku

W ramach kampanii marketer współpracuje z Radiem Planeta FM.

Hewlett-Packard kontynuuje kampanię promującą technologię Beats Audio. Ma ona na celu podkreślenie wyjątkowej jakości dźwięku dostępnego jedynie w komputerach HP.

 W akcji HP nawiązało strategiczną współpracę z Planetą FM (Eurozet) i zorganizowało konkurs „Ibiza Projekt – otwórz sezon na Ibizie z HP i Planetą FM”.

Konkurs ma dwie odsłony i jest skierowany zarówno do didżejów, jak i fanów muzyki house. W pierwszym  didżeje zgłaszają swoje trzydziestominutowe sety w klimacie muzyki house granej na Ibizie. W drugim (do 13 maja) fani muzyki mogą oddawać głosy na jeden z 5 najlepszych setów i tym samym wybierają zwycięskiego didżeja. Najlepszy didżej spędzi tydzień (22-29 maja) na Ibizie i wystąpi w jednym z klubów. Swoje umiejętności zaprezentuje również na antenie Planety FM, a od firmy HP otrzyma wysokiej klasy laptopa oraz audiofilskie słuchawki. Będzie mu towarzyszyć pięć osób, które wezmą udział w głosowaniu i zostaną wybrane przez redakcję Planety FM.

Kampania jest wspierana przez działania reklamowe i redakcyjne na antenie Planety FM. Za zorganizowanie wyjazdu na Ibizę (główna nagroda w konkursie), a także wsparcie konkursu odpowiedzialny jest dział komunikacji produktów grupy Eurozet.

Kampania jest wpierana także przez dodatkowe działania w internecie, prasie, telewizji 4fun i w portalu Facebook. Za działania PR oraz stworzenie aplikacji konkursowej w portalu Facebook jest odpowiedzialna agencja Edelman Polska, za planowanie i zakup mediów dom mediowy OMD.