M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora tworzy markę dla oferty projektów multimedialnych

Joanna Dziwisińska | 10 maja 2012, 06:00

Grupa medialna chce swoją ofertą zwiększyć udział w budżetach marketingowych marketerów. Chcąc wzmocnić świadomość rozwiązań, które oferuje i realizuje od dłuższego czasu, wprowadza markę QB MMS i promuje ją.

Agora SA w ramach struktur reklamowych "Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl wprowadziła markę QB MMS (qb multimedia solutions), która ma reprezentować ofertę multimedialną dla projektów marketingowych tworzonych na bazie mediów spółki. Jej głównymi elementami są “Gazeta Wyborcza” (jej dodatki tematyczne i magazyny) i Gazeta.pl (wszystkie serwisy grupy). Na potrzeby poszczególnych projektów Agora może dołączać także inne swoje media ("Metro” czy nośniki AMS). Jak mówi Elżbieta Nowacka, dyrektor ds. klientów strategicznych “Gazety Wyborczej”, celem powołania marki była chęć lepszego zaprezentowania różnorodności wspólnych rozwiązań reklamowych z oferty spółki. Obecnie ruszyła kampania reklamowa w mediach branżowych, skierowana do domów mediowych i marketerów. Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, podkreśla, że tworzenie projektów multimedialnych nie jest tym samym co sprzedaż korporacyjna, ponieważ dla QB MMS liczy się przede wszystkim dopasowanie rozwiązań do wytycznych briefu, a nie liczba sprzedanych nośników. Głównym celem QB MMS jest dopasowanie oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klientów, a dzięki temu zdobycie jak największego udziału w budżetach reklamowych i przyciągnięcie marketerów.

Spółka nie podaje, jakiej wielkości przychody generuje z tego źródła, ostatecznie są one rozdzielane na poszczególne media. Przy realizacji projektów multimedialnych zespoły wspiera dział rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej "Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,