M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZFPR dąży do zmian w przypadku stosowania advertoriali prasowych

Serwis Dzienny | 28 kwietnia 2004, 00:00

Związek Firm Public Relations (ZFPR) dąży do zmian w przypadku stosowania advertoriali prasowych. "Chodzi nam o stworzenie koalicji na rzecz...

Związek Firm Public Relations (ZFPR) dąży do zmian w przypadku stosowania advertoriali prasowych. "Chodzi nam o stworzenie koalicji na rzecz walki z praktykami reklamowymi polegającymi na tym, że w zamian za umieszczanie reklam w prasie firmy żądają tekstów redakcyjnych" - mówi Rafał Szymczak, prezes zarząfu ZFPR. W tej sprawie ZFPR rozmawia m.in. ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych w Polsce i Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz innymi organizacjami branżowymi. Prawdopodobnie już w połowie maja br. będzie znane ostateczne stanowisko ZFPR w tej sprawie. Niewykluczone, że ZFPR będzie dążył do zaaplikowania dyrektywy Unii Europejskiej, która wyraźnie zabrania stosowania takich praktyk reklamowych. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,