Kraj

Z Unilevera do Grupy Delko

Wiktor Orliński kierownikiem marki w spółce Soliko.

Wiktor Orliński został kierownikiem marki w spółce Soliko należącej do Grupy Delko – wynika z naszych informacji. Soliko jest właścicielem marek własnych, takich jak Filip czy Oskar.

Orliński odpowiada m.in. za budowanie strategii sprzedaży i marketingu w obszarze poszczególnych grup produktów – planowanie oraz realizację długo- i krótkoterminowych działań wspierających proces
sprzedaży i komunikacji marki. Zajmuje się też opracowywaniem narzędzi budowania pozycji rynkowej dla produktów oraz realizacją planów sprzedaży i marży.

Ostatnio Wiktor Orliński pracował w Unilever Polska Foodsolutions jako senior category marketing specialist. Odpowiadał tam m.in. za rozwój i wprowadzenie na rynek gastronomiczny Polski, Litwy, Łotwy i Estonii nowych produktów pod markami Rama, Hellmann’s i Knorr. Wcześniej związany był z Toruńskimi Zakładami Materiałów Opatrunkowych, gdzie przez trzy lata pracował na różnych stanowiskach w dziale marketingu.