M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Uzupełnienie: Przetargi reklamowe firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Serwis Dzienny | 28 kwietnia 2004, 00:00

Uzupełnienie informacji, która ukazała się w DS "MMP" z dnia 27 kwietnia 2004 r. na temat przetargów reklamowych organizowanych przez...

Uzupełnienie informacji, która ukazała się w DS "MMP" z dnia 27 kwietnia 2004 r. na temat przetargów reklamowych organizowanych przez firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego będącą producentem i dystrybutorem urządzeń marek Siemens i Bosch: nazwa nowej linii urządzeń Bosch - Emotion - jest autorstwa agencji Va Strategic Communications. W przetargu kreatywnym na kampanię prasową dotyczącą nowej linii urządzeń kuchennych do zabudowy marki Bosch oprócz agencji Va Strategic Communications i G7 brała udział także agencja PZL. Projekt programu lojalnościowego będzie kontynuowany przez agencję Jet Events, a propozycja złożona przez agencję Va Strategic Communications ma być zachowana przez klienta i być może zrealizowana będzie w przyszłym terminie. Agencja Va Strategic Communications wygrała regionalny przetarg kreatywny zorganizowany przez BSH na początku br. na opracowanie wspólnej koncepcji kreatywnej dla pralek i zmywarek wolno stojących marki Bosch dla krajów Europy Środkowej i Wschodniej. W przetargu z polskiej strony startowały agencje: Va Strategic Communications, A Linea i G7. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,