Kraj

Anna Domeradzka strategic planning managerem w agencji Morski Studio Graficzne

Anna Domeradzka objęła stanowisko strategic planning managera w agencji Morski Studio Graficzne. Utworzenie nowego stanowiska jest związane z rozszerzeniem oferty...

Anna Domeradzka objęła stanowisko strategic planning managera w agencji Morski Studio Graficzne. Utworzenie nowego stanowiska jest związane z rozszerzeniem oferty usług agencji i zmianami w strukturze działu obsługi klienta. Anna Domeradzka będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii dla marek i produktów, za prowadzenie badań marketingowych, a także będzie sprawować nadzór nad działem obsługi klienta. Anna Domeradzka jest absolwentką Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i doktorantką na Wydziale Handlu i Marketingu tej uczelni. Wcześniej pracowała w firmie outdoorowej AMS i działach marketingu Centra SA i Prima SA. Agencja Morski Studio Graficzne dostarcza kompleksowych rozwiązań z zakresu strategii, kreacji i produkcji reklam. Obsługuje takich klientów jak: Skoda, Herlitz, KP, Fawor, BZ WBK, Enea. (MKS)