Kraj

Biedronka ze specjalną kampanią na Euro 2012

Kreację przygotowała agencja Duda Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmHdYDnnQ9-g%22%7D
Agencja Duda Polska przygotowała dla sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja) kampanię inaugurującą Euro 2012. Będzie ona przebiegać w dwóch odsłonach. Na czas Euro agencja zaproponowała także wersję logo Biedronki odpowiadającą sportowym emocjom.

Duda Polska przygotowała dwa spoty telewizyjne w ramach nowej kampanii piłkarskiej Biedronki. Pierwszy roboczo zatytułowany “Klip” zawiera motyw muzyczny stworzony na obchody Euro 2012. Spot przedstawia ludzi kibicujących i świętujących mistrzostwa.

Drugi spot telewizyjny stworzony przez Duda Polska, zwany “Meczem”, kończy kampanię, którą Biedronka rozpoczęła w roku 2010. Postacie z poprzednich spotów powołane do “Drużyny Narodowej” (wykreowane jeszcze przez Mather Communications) stały się kimś na kształt celebrytów. – Postacie te oprócz tego, że stały się rozpoznawalne, zaskarbiły sobie ogromną sympatię społeczną – nie mogliśmy nie wykorzystać tego potencjału emocjonalnego – mówi Ricardo Braga, creative & managing director Duda Polska.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.