Agencja Duda Polska przygotowała dla sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja) kampanię inaugurującą Euro 2012. Będzie ona przebiegać w dwóch odsłonach. Na czas Euro agencja zaproponowała także wersję logo Biedronki odpowiadającą sportowym emocjom.
Duda Polska przygotowała dwa spoty telewizyjne w ramach nowej kampanii piłkarskiej Biedronki. Pierwszy roboczo zatytułowany “Klip” zawiera motyw muzyczny stworzony na obchody Euro 2012. Spot przedstawia ludzi kibicujących i świętujących mistrzostwa.
Drugi spot telewizyjny stworzony przez Duda Polska, zwany “Meczem”, kończy kampanię, którą Biedronka rozpoczęła w roku 2010. Postacie z poprzednich spotów powołane do “Drużyny Narodowej” (wykreowane jeszcze przez Mather Communications) stały się kimś na kształt celebrytów. – Postacie te oprócz tego, że stały się rozpoznawalne, zaskarbiły sobie ogromną sympatię społeczną – nie mogliśmy nie wykorzystać tego potencjału emocjonalnego – mówi Ricardo Braga, creative & managing director Duda Polska.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.