Kraj

Nokia przygotowuje kampanię modelu biznesowego 6810 i debiut nowej konsoli N-Gage QD

Nokia, producent telefonów i sprzętu telefonii komórkowej, wprowadza na polski rynek nowy telefon, model 6810. Produkt będzie adresowany do przedstawicieli...

Nokia, producent telefonów i sprzętu telefonii komórkowej, wprowadza na polski rynek nowy telefon, model 6810. Produkt będzie adresowany do przedstawicieli środowisk biznesowych (menedżerów dużych korporacji, przedstawiciela sektora małych i średnich przedsiębiorstw etc.). Za obsługę budżetu reklamowego i mediowego odpowiada w Polsce agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania reklamowa rozpocznie się w najbliższych dniach i potrwa do końca maja br. Prowadzona będzie w prasie i internecie. Część internetowa obejmie największe portale (a w nich serwisy o tematyce biznesowej i technologicznej), część prasowa natomiast dzienniki (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Prawna”, “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”), tygodniki (“Polityka”, “Newsweek”, “Wprost”), miesięczniki (m.in. “Profit”) i prasę niszową (m.in. “Harvard Business Review”). Na maj br. Nokia planuje także premierę europejską nowej konsoli do gier Nokia N-Gage QD. Szczegóły dotyczące debiutu nowego produktu na rynku polskim nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że będzie mu towarzyszyć intensywna akcja promocyjna. Konsola N-Gage to jeden ze strategicznych produktów w portfolio Nokii. W ubiegłym roku launch pierwszego produktu z tej linii był największym wydarzeniem marketingowym dla polskiego oddziału Nokii. Kampania reklamowa była wtedy prowadzona w prasie, radiu, telewizji, kinach i outdoorze. (MG)