M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Digital OOH w kampanii Grupy Renault

Magdalena Lipińska | 18 maja 2012, 06:00

Screen Network dla marek Renault Megane oraz Dacia Duster.

Trwa kampania digital OOH promująca marki Grupy Renault. W ramach kampanii promowane są równocześnie modele Renault Megane oraz Dacia Duster.

Działania realizowane będą do końca maja, obejmują: parki handlowe Tesco (emisja spotów na wielkopowierzchniowych ekranach LED), Media Markt, Saturn (wszystkie ekrany ekspozycyjne na terenie marketów oraz w strefie kasowej), bankomaty (ekrany autoryzacyjne).

Za realizację kampanii odpowiada firma Screen Network, działająca na zlecenie domu mediowego
Optimum Media OMD. Jest to pierwszy tego typu projekt zrealizowany przez Screen Network, który jako pakiet
wprowadzony został do oferty firmy z początkiem tego roku.

Zastosowany pakiet digital OOH pozwala na działania w ponad 2500 ogólnopolskich lokalizacji i uzyskanie ponad 40 mln kontaktów z emitowanymi treściami (bazując na średniej, faktycznej liczbie dokonywanych transakcji zakupowych).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,