Kraj

McCann Erickson zmieni nazwę na McCann Warsaw

Agencja reklamowa z grupy McCann Worldgroup zmieni nazwę.

Jak dowiedziało się MMP24, McCann Erickson przejdzie rebranding. W wyniku globalnych zaleceń spółka zmieni nazwę na McCann Warsaw.

To początek zmian w grupie zapoczątkowanych zmianą struktury zarządczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak podawaliśmy wczoraj, funkcję prezesa regionu objął Richard Bonner-Davis.

Piotr Łysak potwierdził informację o rebrandingu, nie skomentował jednak doniesień odnośnie do planowanej akwizycji spółki interaktywnej. Powiedział, że plan strategicznego rozwoju grupy przedstawi Bonner-Davis, który odwiedzi Polskę w najbliższych tygodniach.

Nowa strategia ma m.in. polegać na zasileniu poszczególnych oddziałów nowymi talentami strategicznymi i kreatywnymi. Za rozwój kreacji będzie odpowiedzialny Adrian Botan, który objął stanowisko wiceprezesa i creative excellence w regionie CEE.