Kraj

Appetita wyznacza nową strategię marki

Jutrzenka Colian chce przyciągnąć młodszych konsumentów.

Appetita wyznacza nową strategię marki
Jutrzenka Colian wprowadziła zmiany w marce przypraw Appetita. Jak mówi Magdalena Sarnowska, brand manager marki, zmiana jest rewolucyjna, co zostało podyktowane jej głównym celem – wyróżnieniem produktów Appetita na sklepowych półkach. – Zmieniliśmy przede wszystkim szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Nowym kolorem marki jest fiolet – mówi Sarnowska.

Na nowych opakowaniach znajdują się  zdjęcia produktów, opisy przypraw, ciekawostki na ich temat oraz przepisy. Na frontach umieszczono panele kolorystyczne przypisane konkretnym kategoriom. Wprowadzono także innowacyjne rozwiązanie, jakim jest “system utrzymania aromatu”. Autorem nowych opakowań jest Well – Rounded Design.

Repozycjonowanie Appetity wspiera kampania reklamowa zrealizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, oraz kanałach tematycznych. W 5-sekundowych spotach zaprezentowano przyprawy marki w nowych opakowaniach. Hasłem kampanii jest nowy claim marki: “Appetita uwodzi aromatem”. Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications. Reżyserem spotów jest Maciej Orłowski. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Universal McCann.

Jutrzenka Colian nie podaje udziałów rynkowych Appetity. W segmencie przypraw marka ta konkuruje na rynku przede wszystkim z takimi brandami jak Kamis i Prymat.