Kraj

"Wyprz" po raz kolejny w Plusie

Operator sieci komórkowej Plus po raz kolejny reklamuje "Wyprz", czyli wyprzedaż.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6IGCZ-kloX8%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Agencje reklamowe PZL i Opus B oraz dom mediowy Media Direction OMD przygotowały dla Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, kampanię reklamową pt. “Wyprz de luxe w Plus abonament”.

Operator po raz kolejny wykorzystuje w swoich reklamach określenie “wyprz” (skrót do wyprzedaż). Tym razem reklamuje smartfon Nokia Lumia 800 za 49 zł w abonamentach 89,90 zł miesięcznie.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie i internecie. Agencja Opus B przygotowała plakaty i ulotki.