Kraj

FanCampy Carlsberga cieszą się powodzeniem

Na dwa tygodnie przed startem Euro 2012 w FanCampach Carlsberga w Poznaniu i Trójmieście zarezerwowano już ok. 80 proc. miejsc.

Firma piwowarska Carlsberg, która jest sponsorem piłkarskich mistrzostw Europy UEFA Euro 2012, może być zadowolona z popularności swoich stref noclegowo-imprezowych FanCamp. Na dwa tygodnie przed startem turnieju w FanCampach w Poznaniu i Trójmieście (mecze będą odbywać się w Gdańsku, ale FanCamp zlokalizowany jest w Sopocie) zarezerwowano ok. 80 proc. przygotowanych miejsc noclegowych.

Przypomnijmy (pisaliśmy o tym w MMP24 28.02 br.), że Carlsberg jako sponsor Euro we współpracy z agencją Brand New, pomysłodawcą całego projektu, oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (i powiązaną z nią firmą Złoty Melon) postanowił przygotować w czterech miastach, w których rozgrywane będą w Polsce mecze Euro (poza wymienionymi także w Warszawie i Wrocławiu), specjalne strefy noclegów i zabawy dla kibiców, którzy przyjadą na turniej. W każdej z nich przygotowano po ok. 5 tys. noclegów.

Za miejsce w dwuosobowym namiocie opłata wynosi 25 euro (ok. 112 zł). Trzeba je wynająć na minimum 3 noce. Tyle samo płacą turyści, którzy przyjadą np. samochodami turystycznymi typu camper (minimum 4 osoby na min. 3 noce), nocleg w tzw. domku holenderskim dla minimum 4 osób (min. 4 noce) kosztuje zaś 75 euro (ok. 330 zł) od osoby.

Nie udało nam się uzyskać aktualnych danych na temat liczby rezerwacji w FanCampach w stolicy i we Wrocławiu.

FanCampy w Polsce to pierwsza tego typu inicjatywa w 24-letniej historii sponsorowania piłkarskich mistrzostw Europy UEFA przez Carlsberga.

W projekt zaangażowali się także trzej inni sponsorzy Euro 2012: firma Adidas dostarczy odzież sportową, Coca-Cola napoje i soki, firma Sharp Polska zaś m.in. ekrany, na których będą pokazywane transmisje meczów.