Kraj

145 zgłoszeń na VII edycję Golden Arrow

Organizatorzy konkursu Golden Arrow - VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego - zakończyli zbieranie i weryfikację zgłoszeń. W 14 kategoriach napłynęło w tym roku 145 prac.

 

Najwięcej zgłoszeń napłynęło w kategorii nr 13 Golden Arrow open – 18. 15 prac będzie ocenianych w kategorii 3a promocja sprzedaży BtoC, natomiast 13 prac napłynęło w kategorii 6b marketing interaktywny – kampania.

Bardzo dobrze zadebiutowała kategoria social media, na którą napłynęło 10 zgłoszeń.

Obradom jury, które odbędą się 11 czerwca, przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH. W jury zasiądą przedstawiciele wiodących marketerów oraz agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu zintegrowanego. 

Wyniki zostaną ogłoszone na Gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol. Podczas gali zostaną również wręczone statuetki dla zwycięzców w konkursie Telemarketer Roku organizowanym przez SMB.