M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Re-Akcja prowadzi w domach mediowych prezentację DataSelection

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 2004, 00:00

Firma marketing services Re-Akcja rozpoczęła w domach mediowych prezentację przygotowanego narzędzia DataSelection, które standaryzuje obsługę baz danych pochodzących z różnych...

Firma marketing services Re-Akcja rozpoczęła w domach mediowych prezentację przygotowanego narzędzia DataSelection, które standaryzuje obsługę baz danych pochodzących z różnych źródeł. "Występujemy w roli brokera baz danych, który potrafi dostarczyć produkt opierający się na ściśle sprecyzowanym briefie klienta, stworzony na bazie autorskich rozwiązań IT i będący kompilacją baz danych od różnych właścicieli. Po prostu "szyjemy" bazy danych na miarę. Domy mediowe są tą kategorią firm, do których marketerzy zaczynają się zwracać z zapytaniami o możliwości prowadzenia działań zintegrowanego marketingu, w tym direct marketingu" - twierdzi Paweł Stachnik, współwłaściciel Re-Akcji. Prezentacja firmy opiera się na przedstawieniu narzędzia o nazwie DataSelection, które umożliwia znalezienie wspólnego mianownika dla opisu różnorodnych baz danych. Firma podpisała umowy na korzystanie z baz, którymi dysponuje m.in. Claritas, Consumer Data, Eniro, PKT, PCM, Migut Media czy Medical Data Management. Obecnie chce oferować usługi z zakresu zarówno działań BtoB, jak i BtoC, dysponując 1,5 mln rekordów aktywnych firm (firm, które udostępniły swoje adresy) oraz 7 mln nazwisk osób prywatnych. Re-Akcja kieruje swoją ofertę także do klientów bezpośrednich. Podpisała już kontrakt z wydawnictwem Wiedza i Parktyka oraz finalizuje umowę z telewizją kablową Aster. Prowadzi również negocjacje z innymi klientami. Ich nazwy nie zostały ujawnione. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,