Kraj

T-Mobile mocno inwestuje w wizerunek [wideo]

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem "Sieć największych możliwości".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjDw_eoVn4AQ%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z marką T-Mobile, która zastąpiła markę Era, Polska Telefonia Cyfrowa, operator tej sieci komórkowej, rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Operator pokazuje, w jak wielu aspektach codziennego życia użytkownicy korzystają z możliwości oferowanych przez tę sieć – na szkolnej wycieczce podczas wspinaczki w Tatrach w samym sercu piłkarskich zmagań czy na bałtyckiej plaży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, spot wyreżyserował Marek Dawid, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Podkładem muzycznym jest przebój “Helena Beat” grupy Foster the People.

PTC nie ujawnia kosztów wyprodukowania tej reklamy podobnie jak budżetu całej kampanii ani czasu jej trwania.

Operator chwali się jednak, że w przygotowaniu filmu brało udział 15 aktorów i 200 statystów, a przy realizacji całego projektu pracowało 120 osób. Aby przygotować 60-sekundowy spot, nagrano ponad 55 godzin materiału wyjściowego. W ciągu tygodnia zdjęć ekipa przejechała ponad 1,5 tys. km, a sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez cztery kamery, a do specjalnych ujęć wynajęto helikopter.