Kraj

Startuje kampania Blacka z udziałem Tysona

FoodCare rozpoczyna zapowiadane wsparcie swojego energetyku.

Startuje kampania Blacka z udziałem Tysona
1 czerwca startuje zapowiadana przez FoodCare kampania reklamowa napoju energetycznego Black z udziałem Mike’a Tysona (o jej planach pisaliśmy w MMP24 z dn. 7 maja br.). Autorem kreacji reklam jest należąca do Grey Group agencja Testardo Gram.

– Mike Tyson uosabia cechy, z którymi kojarzy się Black. Tyson to siła, nieograniczoność, bezkompromisowość, łamanie schematów i podążanie własnymi ścieżkami. Kiedyś kojarzył się z sukcesem w sporcie, dzisiaj odnosi go jako showman, człowiek z dystansem do samego siebie. Wie, na co go stać – niczego i nikomu nie musi udowadniać. Tak jak Black jest ponad to – mówi Katarzyna Sośnierz, group creative director Grey Group.

Pierwsza część nowej kampanii Blacka wystartuje w telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.