Od redakcji

Wyjaśnienie GroupM o współpracy z Socializerem

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w MMP24 dnia 29 maja br. otrzymaliśmy wyjaśnienie z GroupM.

“Umowa partnerska pomiędzy GroupM a firmą Socializer ma charakter ramowej współpracy i nie zobowiązuje domów mediowych MediaCom Warszawa, Maxus Warszawa, Maxus, MEC, Mindshare Polska i The Media Insight do realizacji projektów w obszarze social media z firmą Socializer. W zależności od charakteru kampanii, rekomendowanej strategii mediowej oraz doboru narzędzi wykorzystywanych w działaniach w social mediach domy mediowe każdorazowo podejmują decyzję o realizowaniu kampanii komunikacyjnych w ramach własnych zespołów dedykowanych do obsługi w klientów w social mediach bądź przy wsparciu partnerów zewnętrznych. Podpisane porozumienie zapewnia spółce Socializer jedynie możliwość udziału w przeglądach ofert organizowanych przez poszczególne domy mediowe należące do struktury negocjacyjnej GroupM. Ostateczny wybór partnerów do realizacji projektów pozostaje po stronie spółek mediowych.
Mając na uwadze złożoność projektów w różnych obszarach social media oraz duże rozdrobnienie firm oferujących swoje usługi w tym zakresie, nasze działania skoncentrowane są na zapewnieniu klientom GroupM najkorzystniejszych warunków cenowych, gwarancji jakości realizowanych kampanii, a także spójności z całościową strategią komunikacyjną, uwzględniając dobór partnerów adekwatnie do potrzeb poszczególnych projektów”.