M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jaskulski poszerza kompetencje w Pernod Ricard

Beata Goczał | 1 czerwca 2012, 06:00

Marketer odpowiada za większy niż dotychczas portfel marek.

Michał Jaskulski poszerzył kompetencje w Pernod Ricard. Jako marketing manager zarządza czteroosobowym zespołem i odpowiada za takie marki, jak: Malibu, Kahlua, Martell, Mumm, Jacob's Creek, Havana Club, Olmeca, Beefeater, Seagram's Gin, Pernod Absinthe.

Przez osiem ostatnich miesięcy na podobnym stanowisku kierował zespołem trzech osób i pracował dla marek Absolut Vodka, Jameson i Pernod Absinthe.

W Pernod Ricard pracuje od sierpnia 2009 roku, kiedy to objął stanowisko senior brand managera marki Absolut. Wcześniej pracował w Eurozecie oraz Danone Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,