Kraj

Próbka kaszki BoboVita dołączona do "Mamo, to ja"

Insert z kaszkami BoboVita został dołączony do bieżącego wydania miesięcznika "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Nutricia Polska, producent BoboVity, wybrała...

Insert z kaszkami BoboVita został dołączony do bieżącego wydania miesięcznika “Mamo, to ja” (Edipresse Polska). Nutricia Polska, producent BoboVity, wybrała do tej promocji wprowadzony niedawno wariant smakowy kaszki mleczno-ryżowej o smaku truskawkowym. W swoim portfolio Nutricia ma ponad 20 rodzajów kaszek dla niemowląt pod marką BoboVita. Według informacji z agencji reklamowej Arip obsługującej markę BoboVita dołączanie do magazynów próbek produktów jest dla tego klienta działaniem nietypowym. “Mamo, to ja” w kategorii magazynów dla młodych rodziców osiąga największą sprzedaż egzemplarzową. Według danych PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co., czytelnictwo “Mamo, to ja” w okresie październik 2003 – marzec 2004 wyniosło 2,6 proc. (wskaźnik CCS). (KP)