M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fiat przeprasza i interweniuje

Beata Goczał | 4 czerwca 2012, 06:00

Importer reaguje na zachowanie dilera.

 

30 maja br. na budynku dilera samochodów Fiat i Alfa Romeo w Zamościu tuż obok logo Fiata pojawił się banner z niecenzuralnym napisem.

Dzień później zdjęcie salonu z bannerem krążyło po sieci, głównie w Facebooku. Natychmiast zareagował koncern Fiata, publikując oświadczenie na oficjalnym fan page'u marki.

Importer przeprosił za zachowanie dilera, który użył niecenzuralnych słów, i przyznał, że zamierza wyciągnąć konsekwencje wobec właściciela salonu.

W oświadczeniu napisano też: "Zawieszenie tego banneru w miejscu publicznym, na budynku co prawda stanowiącym własność prywatną, ale wykorzystującą do swej działalności logo Grupy Fiata S.p.A., jest niezgodne z Umową dilerską zawartą pomiędzy Car Management a Fiat Auto Poland i godzi w jej dobry wizerunek.
Zaistniałej sytuacji (wywieszenie publiczne banneru z użyciem słów niecenzuralnych) nie mogą w żadnym przypadku usprawiedliwiać emocje i sytuacja finansowa Car Management. Po otrzymaniu informacji o wywieszeniu przedmiotowego banneru przez Car Management na salonie sprzedaży zażądaliśmy natychmiastowego jego usunięcia. Właściciel Car Management dostosował się do naszego żądania.
Fiat Auto Poland kategorycznie odcina się od tego typu działań partnera biznesowego i jest na etapie analizy tego zdarzenia. Po rozmowie z właścicielem salonu podejmie stosowne decyzje, nie wykluczając wypowiedzenia umowy dilerskiej ze skutkiem natychmiastowym".

Czytaj więcej na temat: , , , , ,