M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Henio z Tesco apeluje do polskich piłkarzy [wideo]

Maciej Florek | 4 czerwca 2012, 06:00

W sieci pojawił się kolejny, po "Natanku Batmanku", viral autorstwa Pride & Glory Interactive i studia Xantus.

W minioną sobotę w godzinach wieczornych do internetu trafił film wirusowy zrealizowany dla sieci Tesco. Tym razem viral odnosi się do zbliżających się mistrzostw UEFA Euro 2012. Jeden z bohaterów  marki - Henio - wciela się w postaci europejskich piłkarzy. Copy ma być apelem do polskich zawodników  przed spotkaniami w pierwszej fazie turnieju.

Jest to drugi, po "Natanku Batmanku", viral stworzony dla marki Tesco. Jak w poprzednim przypadku za pomysł i kreację odpowiada agencja Pride & Glory Interactive. Produkcją zajęło się studio Xantus.

Czytaj więcej na temat: , ,