Kraj

Nowe logo Pekao SA

Podczas turnieju Euro 2012 zostanie przedstawiona nowa identyfikacja wizualna banku.

Nowe logo Pekao SA
Bank Pekao SA, który jest jednym z trzech krajowych sponsorów zbliżających się finałów piłkarskich mistrzostw Europy UEFA Euro 2012, wraz z rozpoczęcie turnieju zaprezentuje odświeżone logo. – Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta – skomentował Luigi Lovaglio, prezes zarządu Banku Pekao. 

Według danych firmy na podstawie badań nowe logo Pekao jest najbardziej lubiane spośród wszystkich obecnych w polskim sektorze bankowym. Z analiz banku wynika, że nowe logo kojarzy się klientom z nowoczesnością i dynamizmem, a w połączeniu z nową wizualizacją oddziałów zwiększa chęć do nawiązania relacji z bankiem o 80 procent w badanej grupie (badanie przeprowadzono w marcu 2011 r. na grupie klientów banku przez Oriaq).

Wprowadzenie nowego logo zostanie wsparte multimedialną kampanią reklamową oraz rebrandingiem salonów. Za pomysł kreatywny, kreację oraz realizację kampanii odpowiada Euro RSCG Warsaw, za przygotowanie strony internetowej agencja Euro RSCG Digital, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.